Maur i krukke
anja
2009-05-02 13:01:15 UTC
Jeg har en mynte stående ute på terrasen i en stor krukke, men der har
jeg og fått noen uøskede leieboere, nemlig maur. Usj og æsj! :=)

Hvordan kan jeg bli kvitt disse på en måte som gjør at mynten
fremdelses er spiselig? Eller er det bare å kaste hele greia og starte
på ny?

anja
Line Halvorsen
2009-05-02 20:39:17 UTC
Post by anja
[...]
Rause kaneldryss jager dem. Men hvor lang tid det tar før de er tilbake er
ikke godt å si.
--
LineH